Folyamatos kapcsolat a vevőkkel push üzenetek formájában
Nem szabad szem elől téveszteni, hogy a kereskedőnek konzisztens információkkal, ajánlatokkal és szolgáltatásokkal, valamint egységes márkajelenléttel kell megjelennie a különböző felületeken. Az ügyfeleket bárhol és bármikor el lehet érni, ami az applikáción belüli push üzenetekkel válik lehetővé. A törzsvásárlók el is várják, hogy az akciókról elsőként ők értesüljenek, személyre szabott híreket kapjanak kézhez, legyen az egy hasznos információ, vagy egy új termék bevezetése. A push üzeneteket ráadásul optimalizálni is lehet annak megfelelően, hogy hol van a vásárló (például az üzlet közelében jár, vagy éppen az adott boltban tartózkodik, így értesíthető a bolt aktuális akcióiról, vagy éppen melyik kasszánál a legrövidebb a sor), jellemzően mikor nézi meg az üzeneteit, illetve általában mikor szokott vásárolni (hónap elején, közepén, végén). Egy mobil applikáció sokkal nagyobb hatékonysággal bírhat, mint egy hírlevél rendszer. A mobil applikáció készítés további részleteiről bővebb felvilágosítást olvashat az aktivdigital.hu/mobilapp weboldalon!
MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.